Propozycja czytelnika bloga

Wczoraj dostałem meila, którego przekazuję wszystkim ewentualnym czytelnikom. Sam raczej na „Tropy” nie wchodzę jako czytelnik, więc nie zauważyłem, że są takie problemy z reklamami. Dlatego pomysł czytelnika wydał mi się ciekawy i go przedstawiam:

Witaj!Znalazłem Twojego bloga przeglądając sieć i zaciekawił mnie na tyle, że postanowiłem do niego czasami wracać 😉

Denerwuje mnie trochę tylko jedna rzecz – nachalne reklamy, które Onet dokleja do bloga. Przeszkadzają w czytaniu a czasem wręcz blokują przeglądarkę.

W Internecie znalazłem taki oto program który pozwala na usunięcie tych reklam:
http://www.reklamojad.pl/b94c690454b17e2a0ea7622a2a6c1d92

Zainstalowałem i faktycznie działa – mogę teraz przeglądać Twój blog jak i inne na Onecie bez tych reklam 🙂 Dużo lepiej się teraz czyta.

Może warto polecić program Twoim czytelnikom? Pewnie też ich denerwują te reklamy.

Pozdrawiam,
Piotr Grzelewski


Piotr Grzelewski

Dodaj komentarz